Petrol Ofisi, eğitimlerle de ‘Müşteri Memnuniyeti’ne odaklandı
Türkiye akaryakıt ile madeni yağlar ve kimyasallar sektörlerinin geleneksel lideri Petrol Ofisi, sunduğu ürün ve hizmetlerde yaptığı gelişmelerle birlikte, gerçekleştirdiği eğitimlerle de ‘Müşteri Memnuniyeti’ni daha da yükseltmeyi hedefliyor.
Bu doğrultuda çalışmalarını yoğunlaştıran Petrol Ofisi, eğitim ve iş geliştirme uzmanlarından oluşan 26 kişilik ekibi ile istasyon çalışanlarına şirketin ortak değerleri doğrultusunda eğitim verdi. 2019 yılında ‘Yönetici Akademisi’ ile farklı illerdeki 282 istasyon müdürüne yöneticilik konularında eğitim veren ekip, Türkiye’nin 60 farklı noktasındaki 2.564 istasyon çalışanına ise işbaşı eğitimi vererek, MEB onaylı sertifika sahibi olmalarını sağladı.
‘Yönetici Akademisi’ programına 282 istasyon müdürü katıldı
Petrol Ofisi’nin 2019 yılında gündemine aldığı merkezi eğitim projelerinden biri olan ve istasyon yönetimi konusunda değer yaratan “Yönetici Akademisi” programına, İstanbul, Ankara, İzmir, Samsun, Bursa, Konya, Trabzon, Adana, Mersin, Gaziantep, Balıkesir, Kayseri, Antalya ve Muğla olmak üzere 14 ayrı noktada verilen 18 eğitime toplamda 282 istasyon müdürü katıldı.
Toplamda, beş güne yayılan programda; “Aile Şirketlerinde Yöneticilik, İletişim Becerileri, Koçluk, Ürün Bilgisi, SEÇ-G, Operasyonel Standartlar ve Perakendecilik” konuları başta olmak üzere çeşitli başlıklarda eğitimler verildi. Bu programda; istasyon müdürlerini, yönettikleri operasyonda daha etkin kılmak ve İletişim, Koçluk, Sorumluluk Bilinci, Planlama & Organizasyon, Sonuç Odaklılık, Delegasyon, Performans Yönetimi gibi yönetici yetkinliklerini ortaya çıkararak daha başarılı bir yönetim, dolayısıyla iş performansı sergileyebilmeleri hedeflendi.
2.564 çalışana ‘işbaşı eğitimi’ verildi
Petrol Ofisi’nin eğitim ve iş geliştirme uzmanlarından oluşan ekibi, bir taraftan yöneticilere eğitim verirken, diğer taraftan da istasyon çalışanlarına yönelik işbaşı eğitimlerini de gerçekleştirdi.
Uzman ekip, tüm Türkiye’yi kapsayan 60 farklı noktada, 1.110 istasyonda eğitimler verdi. Bu programda, toplam 2.564 istasyon çalışanına; Petrol Ofisi Vizyon & Misyon & Ortak Değerler, SEÇ-G (Sağlık Emniyet Çevre ve Güvenlik), Etkili İletişim, Müşteri Memnuniyeti ve Hizmet Adımları, Ürün Bilgisi ve Portal Kullanımı gibi başlıklar altında eğitimler verildi.
146 kez verilen işbaşı eğitimlerinde; akaryakıt satış görevlilerine, SEÇ-G kuralları çerçevesinde farkındalık yaratılarak, verilen hizmette güvenlikle birlikte müşteri odaklı hizmet sunmaları da sağlandı. İnteraktif olarak gerçekleştirilen eğitimlerde istasyon çalışanları deneyimlerini paylaşma fırsatı da buldular. Ön sahada hizmet kalitesinin artmasına yönelik bu eğitimde, ‘takım olma’ bilinci de paylaşıldı.