ISUZU’DAN IAA ÇIKARMASI
Fuarda 6 farklı otobüs modelini tanıtan Anadolu Isuzu, global vizyonunu açıkladı. Markanın Satış ve Pazarlama Direktörü Tamay, yenş pazarlar için uygun çözümler üreteceklerini söyledi
Almanya’nın en önemli ihtisas fuarlarından biri olan IAA Ticari Araçlar Fuarı’na katılan Anadolu Isuzu, sergilediği 6 otobüs modeliyle show yaptı. Şirketin Satış ve Pazarlama direktörü Fatih Tamay, Anadolu Isuzu’nun istikrarlı ve sürdürülebilir büyümesi için gerekli yeni “Global Vizyon” hakkında açıklamalarda bulundu.
Azim ve kararlılık
Global vizyon ile ihracattaki ülke sayısının artacağını sözlerine ekleyen Tamay, “Bu global vizyon elbetteki şirketin önceki ihracat başarıları ve tecrübesi üzerine inşa edilecek. Ancak yeni vizyonumuz ile geçmişe kıyasla biraz daha farklı bir yaklaşım içerisinde olacağız. Daha global bir vizyon olarak tanımladığımız yaklaşım aslında markayı ve şirketi sınırlarının ötesine taşıyacak azim ve kararlılığı ifade ediyor.Bir yandan yeni global pazarlara açılırken, diğer yandan bu yeni pazarlara en uygun çözümleri üretmeyi hedefleyeceğiz” dedi.
Ödüllü Citiport
Isuzu Citiport ile, 2015 yılında European Coach Week uluslararası büyük jürisi tarafından Avrupa’nın “En Konforlu ve Ergonomik Otobüsü” ödülü kazanan marka, fuarda amiral gemisi Turquoise, Novo ve 9,5 metrelik Visigo ile boy gösterdi. Anadolu Isuzu, kentiçi toplu ulaşım segmentinde ise üç modeline yer verdi. 7.5 metrelik Novociti, 9.5 metrelik Citibus ve 12 metrelik “ödüllü” Citiport da IAA Ticari Araçlar Fuarı’nda sergilendi.