ISUZU D-Max’in yerlisi başladı
Üretimi Türkiye’de gerçekleştirilen ilk ve tek pick-up olma özelliğini taşıyan Isuzu D-Max’in 7. neslinin de üretimine Türkiye’de başlanıldı. Farklı donanım, çekiş sistemi ve vites tercihleriyle sunulan Yeni Isuzu D-Max, 1.9 lt’lik güçlü Isuzu motoruyla donatılıyor.
2017 yılı sonunda Tayland’dan ithal edilen V-Cross donanım seviyesiyle satışına başlanılan Yeni Isuzu D-Max’in yerli üretim versiyonlarının da Türkiye’de üretimine ve satışına başlanıldı. Türkiye’de ilk etapta satışa sunulan en üst donanım seçeneği 4×4 otomatik vitesli V-Cross’tan sonra şimdi de iki farklı kabin tercihiyle farklı donanım ve çekiş sistemlerine sahip versiyonlar bulunuyor. Yeni Isuzu D-Max’in Anadolu Isuzu fabrikasında üretimine başlanan baz donanım tercihi V-GO MT (4×2 ve 4×4), standart donanım seçeneği V-LIFE MT (4×2 ve 4×4) ve V-JOY AT (4×4) Isuzu D-Max ürün gamını tamamlayan versiyonlar olarak dikkat çekiyor. Giriş seviyesi V-GO modelinde LED gündüz farları, elektrikli ısıtmalı yan aynalar, Yokuş kalkış destek sistemi (HSA), Eğim iniş kontrolü (HDC), ESC, TCS, ABS, EBD, BAS gibi güvenlik sistemleri standart olarak sunulurken, çekiş sistemi olarak 4×2 ve 4×4 tercihi ve şanzıman tercihinde manuel vites ile sunuluyor. Standart donanım olarak sunulan ve D-Max ailesinde V-LIFE olarak adlandırılan 4×2 ve 4×4 çekiş sistemlerine sahip D-Max’te, LED gündüz farları, elektrikli katlanabilir, ısıtmalı ve sinyalli krom yan aynalar, krom kapı kolları ve ön ızgara, D-VISION 8” Multimedya sistemi, navigasyon, geri görüş kamerası, park sensörü, cruise control ve 18 inç alaşım jantlar standart olarak sunuluyor.
AVANTAJLI DÜŞÜK HACİMLİ MOTOR
Isuzu D-Max, 1.9 lt’lik güçlü Isuzu motoruyla satışa sunuluyor. Yeni 1.9 litrelik turbo dizel motor ile satışa sunulan D-Max, selefinde kullanılan 2.5 lt’lik çift turbolu motorla aynı güç oranını sunarak 164 PS ve 360 Nm tork üretiyor. D-Max’ın çalışkan karakterinin üzerinde inşa edilen motor, 3.5 ton çekme ve 1 ton yük taşıma kapasitesiyle doğa sporları, çiftçiler ve kobilerin kullanımına uyumlu yapısını ifade ediyor. Yeni D-Max, Shift On The Fly çekiş kontrol sistemiyle ise ister bozuk yol şartlarında, ister kumda, ister arazide, isterse de çamurda rahatlıkla ilerleyebiliyor. Motor hacminden dolayı 5 yıllık periyodda rakiplerine oranla 10.000 TL’den başlayan MTV avantajlarıyla satışa sunulan D-Max, garanti süresi olarak da 5 yıl veya 100,000 km garantisi sunarak ürün kalitesini ispatlıyor. Yapılan geliştirmelerle 1.898 cc’lik motora sahip Yeni D-Max’in yakıt tüketimi bir önceki versiyona göre %14’e varan iyileşme sağlıyor. Yeni D-Max, 1.898 cc’lik yeni motoru ve 6 ileri otomatik şanzımanla 7,8 lt/100 km ve 4×2 V-GO 6 ileri Manuel vites ile de 6,3 lt/100 km ortalama yakıt tüketimi sergiliyor.