Tur Assist, Dijital Pazarlama Faaliyetlerini Google’ın “Dijital Potansiyelini Keşfet” Konferansında Tanıttı!

Tur Assist, Dijital Pazarlama Faaliyetlerini Google’ın “Dijital Potansiyelini Keşfet” Konferansında Tanıttı!
  • Genel
  • 14 Haziran 2017 13:39
  • A+
    A-

Ülkemizde 20. hizmet yılını geride bırakan Tur Assist’in Pazarlama Müdürü Esra Karagöz Yüksek, Google’ın Magna Dijital Pazarlama Ajansı ile birlikte İstanbul Dome’da düzenlediği “Dijital Potansiyelini Keşfet” konferansında, Tur Assist’in dijital pazarlama faaliyetlerini katılımcılara tanıttı.

Dijital dünyanın sunduğu pazarlama fırsatlarının ve bu fırsatların başında gelen Google dijital pazarlama çözümlerinin tanıtıldığı “Dijital Potansiyelini Keşfet” konferansı, 24 Mayıs 2017 tarihinde Google’ın İstanbul Dome ofisinde gerçekleştirildi. Şirketlerin yakalayabileceği dijital fırsatların ele alındığı, Google’ın Magna Dijital Pazarlama Ajansı ile birlikte organize ettiği konferansta, Tur Assist Pazarlama Müdürü Esra Karagöz Yüksek “Dijital Dönüşüm Sürecimiz” isimli sunum gerçekleştirdi.


“Dijitalleşme sürecinde işin uzmanı ile birlikte yol almak doğru adım”

REKLAM ALANI

1996 yılında Mapfre Asistencia’nın Türkiye şirketi olarak kurulan Tur Assist; yol yardımdan çekiciye, konut onarımdan hava ambulansına, seyahat acentesinden marangoza kadar farklı alanlarda toplamda 8 bini aşkın hizmet birimi ile başta sigorta ve otomotiv şirketleri olmak üzere pek çok sektördeki değerli kurumun 12 milyonu aşkın müşterisine 7 gün 24 saat acil hizmetler sunuyor. Boğaziçi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra kariyerine çok uluslu bir yönetim danışmanlığı şirketinde başlayan Esra Karagöz Yüksek, 12 yıllık pazarlama kariyeri boyunca özellikle dijital pazarlama ve müşteri deneyimi yönetimi alanlarında uzmanlaştı. 4 yılı aşkın süredir Tur Assist Pazarlama Müdürü pozisyonunda görev alan Karagöz, Tur Assist’te de başarılı ve inovatif projelere imza atması ile tanınıyor. Tur Assist’in dijital pazarlamaya ve şirketin bütün fonksiyonlarında dijital dönüşüm sürecine verdiği önemi konuşmasında özellikle vurgulayan Esra Karagöz Yüksek, Tur Assist’in sektör lideri ve sektörün en inovatif oyuncusu olmasının dijital dönüşüm sürecine başlamalarında itici güç olduğunu belirtti.

Tur Assist Pazarlama Müdürü Esra Karagöz Yüksek, konferansa farklı sektörlerden katılım sağlayan iş dünyası temsilcilerine ve girişimcilere, günümüzün dijitalleşen ticari trendlerine uyum sağlamalarına yardımcı olmak, satış ve pazarlama faaliyetlerinde dijital fırsatlardan daha fazla yararlanmalarına olanak tanımak adına Tur Assist’in dijital dönüşüm süreci ve Google’ın şirketlere tanıdığı dijital fırsatlar hakkında bilgi ve tecrübelerini aktardı.

Esra Karagöz Yüksek, katılımcılara yaptığı sunumda “Tur Assist olarak, dijital pazarlamaya karar vermemizdeki en büyük etkenlerden biri, dünya tüketim trendlerinin dijitale kayması idi. Asistansta sektör lideri olmamızın yanında yenilikçi yapımız, bizi bu noktaya getirdi. Kararımızın arkasında kapsamlı analizler, tüketici gereksinimlerinin gözlemlenmesi ve yoğun harcanan mesailer var elbette. Dijitalleşme sürecinde işin uzmanı bir stratejik partner ile ilerlemenin bizim için doğru adım olduğuna karar verdik. Bu doğrultuda Magna Dijital Pazarlama Ajansı’nı dijital dönüşüm sürecimizde stratejik partnerimiz olarak belirledik.” dedi.

“Dijital ortamda müşteri ile etkileşime girdiğimiz mecraları kullanıcılara en iyi müşteri deneyimi yaşatacak şekilde hazırladık.”
Dijitalleşme sürecinde öncelikle Tur Assist’in kurumsal web sitesini yenileyerek kullanıcı dostu hale getirdiklerine dikkat çeken Esra Karagöz Yüksek, “www.turassist.com, modern internet sitesi tasarım anlayışına uygun, mobil uyumlu, kullanıcı dostu, fonksiyonel ve yeni tasarım trendlerini bünyesinde barındıracak şekilde tasarlandı. Kurumsal web sitemiz, kullanım kolaylığı sunan yapısı, zengin içeriği ve sade görünümü ile ziyaretçilerine siteyi keyifle inceleme imkanı sağlıyor. Bunun yanında resmi web sitemizi destekleyecek www.turassistleyasam.com web sitemizi oluşturarak tüketicilerin beğenisine sunduk. Dijital ortamda müşteri ile etkileşime girdiğimiz mecraları kullanıcılara en iyi müşteri deneyimi yaşatacak şekilde hazırladık.” şeklinde konuştu.

“Google AdWords ile dönüşüm oranlarını takip etmek ve iyileştirmek, böylece dijital pazarlama harcamalarınızın karşılığını almanız mümkün.”

Esra Karagöz Yüksek, katılımcılara online tüketici davranışlarını ve davranış modellerinden faydalanarak Google AdWords’ün reklam modellerinin sunduğu imkanlardan nasıl faydalandıklarına konuşmasında geniş yer verdi. Satış ve pazarlamada dijital kanalların doğru kullanılması halinde büyük verim sağlanabileceğine dikkat çeken Karagöz, “Dijital pazarlama, doğru müşteriye doğru zamanda ulaşmayı sağlar. Ayrıca, dijital ortamın en büyük avantajlarından birisi de güvenilir bir şekilde gerçek zamanlı ölçülebilirlik sağlaması. Bu noktada, anlık takip imkanı sağlayan dijital pazarlama aracı Google AdWords, şirketlere esnek bir yapı sağlıyor. Google AdWords sayesinde detaylı hedefleme yaparak hangi gün hangi saat kime hangi reklam modeli ile reklam gösterebileceğinizi belirleyerek bütçenizi en verimli şekilde harcayabilirsiniz. Google AdWords ile dönüşüm oranlarını takip etmek ve iyileştirmek, böylece dijital pazarlama harcamalarınızın karşılığını almanız mümkün.” dedi.

“Google AdWords ile reklamlarımızı nokta atışı bir şekilde, demografik bilgiler, cinsiyet, ilgi alanı gibi ölçütlere göre hedefleme yaparak doğru potansiyel müşterilerimize gösterme fırsatı bulduk. Hızlı sonuç alıp olumlu geri dönüşünü gözlemleme fırsatı bulduğumuz bu dijital pazarlama aracı sayesinde marka bilinirliğimizi ciddi ölçüde artırdık.” diyerek sözlerine devam eden Karagöz, “Araç kiralama, tesisat, ikinci el garanti, yol yardım gibi hizmetlerimizi anlattığımız ve okuyucuları bilgilendirdiğimiz mobil uyumlu bloglar oluşturduk. Bloglarımızın kurulum aşamasında Magna Dijital Pazarlama Ajansı ile birlikte uzun mesailer harcadık. Google AdWords reklamını yapmaya karar verdiğimiz her hizmetimiz için ayrı stratejiler belirledik. Sonrasında potansiyel ve rekabet analizlerini gerçekleştirip satışa dönüşüm tanımlamalarımızı belirledik ve satış amaçlı reklam modellerini uygulamaya geçtik. Reklamlarımıza kullanıcılar tarafından yapılan geri dönüşlerin yansımalarını da yakın dönemde gözlemlemeye başladık. Bu bakımdan oldukça başarılı bir ivme kazandığımızı söyleyebilirim. Bloglarımız için, dijital pazarlama ajansımız ile birlikte optimize içerikler üretmeye ve dijital pazarlamanın nabzını tutmaya devam ediyoruz.” şeklinde sözlerini noktaladı.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ