Ticaretin Almancası: Volkswagen Caddy

Ticaretin Almancası: Volkswagen Caddy

Volkswagen Caddy, sunduğu zengin donanım ve tasarruflu motoruyla dikkat çekiyor. Araçta geniş bagaj hacmi ve bolca saklama alanı da sunuluyor. 2.0 litrelik dizel motorla dikkat çeken araç, oldukça cimri.


Alman otomotiv üreticisi Volkswagen, binek araçtaki başarısını ticari alanda da sürdürüyor. Markanın iddialı modelleri arasında yer alan Caddy, konforu ve binek araçları aratmayan sürüş özellikleriyle sınıfında öne çıkmayı başarıyor. Bu ayki konuğumuz olan araç, markanın binek modellerine andıran bir yüze sahip. Caddy, sade ve bir o kadar da şık tasarımıyla pazarın iddialı oyuncularından. Krom ön ızgara, geniş hava girişli tampon ve Bi-Xenon farlar ile LED gündüz aydınlatmaları pek çok binek modelde sunulmuyor bile. Karartılmış yan ve arka camlar şık görünüme katkı sağlarken 15 inçlik alaşım jantlar sportif tasarımı, tavan rayları ise kullanışlılığı artırıyor. Çift kayar kapıya sahip araçta bunlardan sadece birinde manuel açılabilen cam kullanılmış. Sade tasarımlı arka bölüm ise dev bir bagaj alanını gizliyor. 5 kişilik oturma düzenine rağmen sunulan 750 litrelik bagaj hacmi oldukça iddialı. Üstelik bu alan arka koltukların yatırılmasıyla 2 bin 852, çıkarılmasıyla ise tam 3 bin 30 litreye kadar genişletilebiliyor. Aracın taşıma kapasitesiyse 863 kilogram olarak belirlenmiş.

RENKLİ DOKUNMATİK EKRAN

REKLAM ALANI

Aracın iç mekanı tam bir otomobil havasında. Oturma pozisyonundan kokpitin şekline kadar her noktada binek araç havası hakim. 6.33 inçlik renkli dokunmatik ekran, piyano siyahı kokpit üstü şerit ve rahat koltuklar aracın konfor ve estetik açısından başarısını ortaya koyuyor. Vites kolunun önünde ve arkasında geniş saklama alanlarına yer verilirken üst bölümdeki kapaklı eşya gözü, tavan hizasındaki geniş bölüm ve geniş torpido gözü de fazlasıyla alan vadediyor. İç mekanda sunulan yaşam alanı çok ferah. İkinci sırada da 3 kişi için yeterli alan sunuluyor.

2 LİTRELİK DİZEL MOTOR

Aracın kaputunun altında 2 litrelik TDI ünite yer alıyor. 4 silindirli turbo beslemeli dizel ünite, 102 beygir güç ve 250 nm tork üretiyor. 6 ileri otomatik (DSG) şanzımanla kombine edilen motor, aracı 0’dan 100 km/s sürate 13 saniyede ulaştırıyor. Saatte 170 kilometre olarak belirlenen maksimum sürat de tıpkı ivmelenme gibi yeterli seviyede. Sarsıntısız vites geçişleri dikkat çeken otomatik şanzıman, düşük tüketimin de en önemli destekçilerinden. Fabrika verilerine göre ortalama tüketim 5.1 litre. 55 litrelik depoyla menzil 1000 kilometrenin üzerinde. Bizim kullanımımızda yol bilgisayarına yansıyan ortalama rakamsa 6.8 litre oldu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ