Schmitz Cargobull, Yeni Soğutucu Üniteyle Pazarın Yarısını Ele Geçirdi

Schmitz Cargobull, Yeni Soğutucu Üniteyle Pazarın Yarısını Ele Geçirdi
  • Genel
  • 19 Haziran 2024 10:34
  • A+
    A-

Geçtiğimiz dönemde 57 bin treyler satışı gerçekleştirerek yüzde 26 pazar payı elde eden Schmitz Cargobull, yenilikçi soğutucu üniteleriyle de büyük bir başarıya imza attı.

Schmitz Cargobull AG Başkanı Andreas Schmitz, Schmitz Cargobull CSO’su Boris Billich, CTO’su Marnix Lannoije IAA Fuarı öncesi basın toplantısı düzenleyerek başarılarının ipuçlarını basın ile paylaştı. Schmitz Cargobull AG Başkanı Andreas Schmitz geçen dönemde 6 bin çalışanlarıyla, 2,633 milyar Euro ciro yaptıklarını, 57 bin treyler satışı ve yüzde 26 pazar payı gerçekleştirdiklerini söyledi. Pazarda 30 bin soğutucu ünite sunduklarını ve bununla gurur duyduğunu anlatan Schmitz, “Henüz birkaç yıl önce bitirdiğimiz düşünüldüğünde, bunun çok etkileyici olduğunu düşünüyorum” dedi. Andreas Schmitz, 2019’a kadar güzel bir büyüme olduğunu ve ardından COVID ile dik bir düşüş olduğunu, 2021 ile 2019 arasındaki toplam kayıtlarda yaklaşık 50 ila 60 bin adetlik bir azalma olduğuna dikkat çekti.

“ZORLU SÜREÇTE BÜYÜK DESTEK”

REKLAM ALANI

“Yani şu anda çok olumsuz, çok karamsar bir ortamdayız” diyen Schmitz, “Ekonomideki genel güvensizlik nedeniyle pek çok yatırım geri çekiliyor, ancak müşterilerimizin içinde bulunduğu baskı nedeniyle, bu da maliyetlere daha fazla odaklanma, verimliliğe daha fazla odaklanma anlamına geliyor. Ve bu bizim meydan okumamız. Ürün ve hizmetlerimizle yanıt vermeye çalıştığımız mesajımız bu. Müşterilerimiz için bu zorlukların üstesinden gelmeye yardımcı oluyoruz.” dedi.

“PAZARDAN ERKEN ÇEKİLDİK”

Schmitz, Almanya Vreden’in, Avrupa ve hatta dünya çapında soğutucu üretiminin başkenti olduğunu vurgulayarak, Avrupa’daki her iki soğutucudan birinin burada üretildiğini belirtti. Son birkaç yılda yüzde 50 pazar payına ulaştıklarını ifade eden Schmitz, Rusya’dan erken çekilmenin şirketleri için büyük bir darbe olduğunu söyledi.

“FARKLI PAZARLARA ODAKLANIYORUZ”

Schmitz, açıklamalarına şu şekilde devam etti: “Rusya’da açık ara bir numaraydık, bu nedenle oradan çekilmemiz bizim için büyük bir darbe oldu. Bu durum fabrikalarımız üzerinde de büyük bir etki yarattı. Ancak yine de bu adımı attık. Sonuç olarak, Avrupa’nın diğer bölgelerindeki pazarlara odaklanıyoruz. Özellikle Avrupa’nın güneybatısında, Fransa, İspanya ve Türkiye Adapazarı’nda güçlü değer tekliflerimiz var. Ürün atağımızı hızlandırdığımızı göreceksiniz ve bu bölgelerdeki pazarlama faaliyetlerimizi de artırıyoruz.

“HEDEFİMİZ SOMUT ÇÖZÜM”

Schmitz Cargobull CSO’su Boris Billich, inovasyona devam ettiklerini ve 280 patentlerinin bulunduğunu belirtti. Avrupa’daki ticaret endüstrisindeki tüm patentlerin yüzde 50’sinden fazlasına başvurduklarını ifade eden Billich, “Müşterilerimizin maliyetini düşürecek sistemler veya patentler için başvuruda bulunuyoruz” dedi. IAA’daki stratejilerinden de bahseden Billich, “Sloganımız performans sunmak. Ay’ı vaat etmiyoruz, ütopya veya vizyonlar ortaya koymuyoruz. Teknik, donanım ve hizmet açısından çalışan somut çözümler sunuyoruz. IAA’da sunduğumuz slogan bu. Dijital çözümler, treylerler ve hizmetler arasında yer alıyor. Yanlış anlaşılmasın, bu sadece verilerle ilgili değil; donanımı daha akıllı hale getirmekle ilgili. Müşterilerimize işlerini daha profesyonel ve ekonomik bir şekilde yürütmelerini sağlayan çözümler sunmakla ilgileniyoruz. Bu nedenle dijital çözümler, donanım ve yazılımı birleştiren ve çok güçlü bir şekilde büyüyen bir sektördür. Dijital çözümler, treylerler ve hizmetlerin tam ortasında yer alır” şeklinde konuştu.

x

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ