FEVZİ GANDUR LOGISTICS 2019 YILINDA BÜYÜMEYE DEVAM ETTİ
Lojistik sektöründe 71 yılı geride bırakan Fevzi Gandur Logistics, 2019 yılında hizmet verdiği tüm alanlarda büyüme başarısı gösterdi.
Şirketin Yönetim Kurulu Üyesi Fahri Dündar, hava ve denizyolunda yüzde 38, uluslararası karayolu taşımacılığında yüzde 9, yurt içi taşımacılıkta yüzde 40, satış ve pazarlama açısından da yüzde 55 oranında büyüdüklerini açıkladı.
Havada ve Denizde Yüzde 38 Büyüdü
Yoğun taşıma gerçekleştirdikleri hava ve denizyolu alanlarında belirledikleri hedefin oldukça üzerinde büyüme gösterdiklerine dikkat çeken Fevzi Gandur Logistics Yönetim Kurulu Üyesi Fahri Dündar, “2018 yılındaki dalgalanmayı gördükten sonra hava ve deniz taşımalarında 2019 yılı için yüzde 20’lik bir büyüme hedeflemiştik. Hedefi aşarak yüzde 38’lik bir büyüme oranıyla yılı kapattık.” dedi.
İstanbul Havalimanı’ndaki depo yatırımlarının da etkisiyle, taşıma sayılarında bir önceki yıla göre iki kat artış yakaladıklarını belirten Dündar, 2020 yılında hava ve denizyolu taşımacılığında yüzde 100’e yakın bir büyüme oranı hedeflediklerini açıkladı.
5000’in Üzerinde İhracat ve İthalat Seferi!
Karayolu ile ağırlıklı olarak Avrupa ülkeleri ile Türkiye arasında parsiyel ve komple taşımalar gerçekleştirdiklerini hatırlatan Fahri Dündar, “Özellikle ithalatta yaşanan düşüşe rağmen 2019 yılında yüzde 9 oranında büyüme gerçekleştirdik. İhracat ve ithalat taşımalarında 5000’in üzerinde sefer yaptık.” diye konuştu. Araç filolarını yenilediklerini ve filoyu genişletmek üzere planlamalar yaptıklarını belirten Dündar, 2020 yılında uluslararası karayolu taşımacılığı hacimlerinde yüzde 30’luk büyüme öngördüklerini söyledi.
Yurt İçinde 50.000’e Yakın Sefer Gerçekleştirdi
Yurt içinde 81 ile dağıtım yapabildiklerini belirten Fahri Dündar, “2019 yılında bu alanda 49.227 adet sefer gerçekleştirerek yüzde 15’lik büyümeye ulaştık. Ayrıca yurt içi taşımalarında ciromuzu yüzde 40 oranında artırdık ve Türkiye’nin öncü markalarından 4 büyük müşteriye aktif hizmet vermeye başladık.” değerlendirmesinde bulundu.
Aktif Müşteri Sayısı Yüzde 55 Arttı
Müşterilerinin birçoğuna uzun yıllardır hizmet verdiklerini aktaran Dündar, aktif müşteri sayılarını 2019 yılında yüzde 55 oranında artırdıklarını ifade etti. “CRM teknolojileri konusunda ciddi yatırımlar yaptık ve müşterilerimizi daha iyi tanıdık.” diyen Dündar, ERP ve CRM entegrasyon süreçlerini 2020’de tamamlayacaklarını, müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini daha iyi analiz edebileceklerinin altını çizdi.