KAMYON YARIŞLARINA GOODYEAR DAMGASI

KAMYON YARIŞLARINA GOODYEAR DAMGASI
  • Genel
  • 24 Haziran 2017 13:26
  • A+
    A-

FIA Avrupa Kamyon Yarış Şampiyonası’nın tek lastik tedarikçisi olan Goodyear, ortaklığını üç yıl daha uzatarak ürünlerini 13’üncü kez test etme şansı yakaladı.


Dünyanın önde gelen lastik üreticilerinden Goodyear, 2003 yılında kamyon lastiklerinin kalitesini vurgulamak adına Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) Avrupa Kamyon Yarış Şampiyonası’nın lastik tedarikçisi olmuştu. Ortaklığını 3 yıl daha uzatan şirket, böylece ürünlerini 13’üncü kez test etme şansı yakalayacak.

Lastik geliştirme platformu

13 yıldır devam eden iş birliğiyle ilgili olarak bir açıklama yapan Goodyear Avrupa, Orta Doğu ve Afrika Ticari Lastik Pazarlama Müdürü Banjamin Willot, “FIA Avrupa Kamyon Yarış Şampiyonası’nın tek lastik ortağı olmak bizim için önemli. Bu şampiyona, standart dış lastikleri temel aldığımızda ürünlerimizin dayanıklılığını ve performansını gösterme fırsatı sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda çoğu karayolu taşımacılığı sektöründe çalışan binlerce kamyon şoförü ile tanışma imkânı sunuyor. Kamyon yarışı bizim için aynı zamanda bir lastik geliştirme platformu. Lüksemburg’daki İnovasyon Merkezi’nden mühendisler, farklı koşullarda iyi performans gösterebilen lastikler üretmek için çalıştılar ve bu çalışmalarımız sayesinde kamyonlar için daha iyi lastikler geliştirmeyi başardık” dedi.

Marathon RHS’leri kullanıyor

REKLAM ALANI

Kamyon yarışında lastiklerinin 315/70 R22.5 tipinde, hem sürüş hem de direksiyon akslarında ve kuru ya da yaş tüm koşullarda kullanılabilmesi şartı aranıyor. Goodyear, 315/70 R22.5 Marathon RHS’nin 2004 sezonunda ilk kez kullanılması için ideal standart lastik olduğuna karar verdi ve bu lastikleri daha uygun hale getirmek, özellikle sıcaklık yapısını azaltmak için derinliğini azaltarak kalınlığını düşürdü, bu lastikler 160 km/s’ye kadar olan 5.5 ton ağırlığındaki 1500 beygir gücündeki kamyonlar tarafından tecrübe edildi. 2006 sezonunda, yine standart 315/70 R22.5 Goodyear karkasları kullanılarak daha iyi bir performans sağlayan Goodyear Kamyon Yarışı adı verilen yeni bir lastik geliştirildi. Amaç ağırlıklı olarak aşırı ısınma riskini azaltmak ve yanal dirençle birlikte performansı artırmaktı. Ayrıca, zemin temasını geliştirmek için özel bir sırt bileşimi ve taban yüzü deseni kullanıldı. Bu lastik, UNECE Yönetmeliği 54 adıyla anılan ve yarış lastikleri için gereken standartları karşılayan tüm Goodyear serisinin bir parçası oldu.

BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ