DAF 2024 Yılının Avrupa Servis Ekibi’ni ödüllendiriyor
DAF 2024 Yılının Avrupa Servis Ekibi ödülünü, İtalya’nın Trento kentinde bulunan Interservice S.p.A. şirketinden teknisyen Giacomo Paladino ve servis danışmanı Daniele Cagol kazandı.Ödül, Hollanda’nın Eindhoven şehrindeki DAF Trucks genel merkezindeki iki günlük finalde düzenlenen, iki yılda bir yapılan uluslararası yarışmadan sonra sunuldu. Bu yarışma çerçevesinde DAF, yetenekli atölye teknisyenlerinin ve servis danışmanlarının önemini vurguluyor.
Avrupa genelindeki DAF bayileri ve servis noktaları da dahil olmak üzere on sekiz farklı ülkeden gelen ekipler, iki günlük uluslararası finalde mesleki becerilerini sergiledi.
Hem teknisyenlerin hem de servis danışmanlarının, motorlar ve araçlarla ilgili çok çeşitli zorlu teorik alıştırmaları ve pratik görevleri tamamlamaları gerekti. Ekiplerin etkili bir şekilde çalışabilmesi için araçlarla ilgili teknik hususları kapsamlı ve derin bir şekilde anlaması ve bir ekip olarak birlikte hareket etmesi gerekti.
DAF Yılın Avrupa Servis Ekibi
DAF Trucks Satış sonrası Direktörü Twan Winters şöyle diyor: “DAF, uzman atölye teknisyenlerinin ve servis danışmanlarının değerini vurgulamak için Yılın Servis Ekibi yarışmasını düzenliyor. DAF kamyonlar en yüksek verimlilik, güvenlik ve sürücü konforu için en modern teknolojileri bir araya getiren son teknoloji ürünü araçlardır. Bu gelişmiş kamyonların bakımını yapmak için kapsamlı ve derin bir teknik anlayışın gerekli olmasının yanı sıra servis danışmanları verilen hizmetle ilgili olarak müşterilerle etkili bir şekilde iletişim kurabilmelidir.”
DAF’taki iş fırsatları
“DAF Trucks’ın içinde bulunduğu pazar büyümesini desteklemede güçlü servis ekiplerine sahip olmanın önemi göz ardı edilemez. Bu nedenle Avrupa genelindeki DAF bayilerinde, yetenekli ve hevesli teknisyenler için her zaman fırsatlara vardır,” diyor DAF Trucks Bayi Atölyesi Hizmetleri Direktörü Albert Florijn ve şöyle ekliyor: “Servis danışmanı ve teknisyen, en iyi müşteri memnuniyetini sağlamak için yakın bir şekilde çalışır. Odak noktamız, en küçük ayrıntılara kadar olağanüstü hizmet ve kalite sunmaktır ve bayilerin Servis Ekipleri bu konuda çok önemli bir rol oynamaktadır.”
“Yüksek bir eğitim deneyimi”
Servis danışmanı Daniele Cagol ve teknisyen Giacomo Paladino şaşkınlıkla ödüllerini aldılar. Giacomo şunları ifade etti: “Diğer takımların son derece yüksek seviyesini gördükçe alçakgönüllülük bize daha çok yakışıyor. Elbette inanılmaz derecede gururluyuz ama aynı zamanda zorlu görevlerden de baştan sona keyif aldık. Herkes gibi kendimizi zorlamak durumunda kaldık. Bu sayede etkinlik son derece eğitici bir deneyim halini aldı.”
“Türkiye Servis Ekibi de katılım gösterdi “
Türkiye Servis Ekibi yarışmayı sektördeki gelişimi teşvik eden bir adım olarak görduğunu belirtti. Katılım gösteren ekip, bu başarıların uluslarası düzeydeki standartları iyileştirme yolunda bir motivasyon kaynağı olduğunu söyledi.