LOKMAN KOÇASLAN OTOMOTİV’DEN PERSONEL EĞİTİMİ
2016 yılından itibaren kamyon, otobüs ve hafif ticari araçlarda dünyanın önde gelen firmalarından olan MAN markasının bayiliğini yapan Lokman Koçaslan Otomotiv, personel eğitimi düzenledi. 2022 yılının genel bir değerlendirmesinin yapıldığı ve 2023 hedeflerinin şekillendirildiği eğitimde müşteri memnuniyetini daha da yukarılara taşımak için yapılması gerekenler üzerinde duruldu. Eğitime Lokman Koçaslan Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Lokman Koçaslan, Genel Müdür Ersel İşcan, Satış Direktörü Ümit Kilit, SSH Direktörü Bora Berköz, servis müdürleri ve Lokman Koçaslan Otomotiv personelleri katılım sağladı.
Yaratıcı, yenilikçi ve müşteri odaklı hizmet anlayışına sahip olma misyonuyla yola çıkan, MAN markasının satış, servis, yedek parça ve 2. el hizmetlerini sunan Lokman Koçaslan Otomotiv; Bursa, Balıkesir, Eskişehir ve İzmir olmak üzere 4 lokasyonda, toplam 30.000 metrekare alanda hizmet vermektedir.
Personel eğitimlerinde temel aldıkları noktalar hakkında konuşan Lokman Koçaslan Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Lokman Koçaslan, “Bursa, İzmir, Eskişehir ve Balıkesir bayilik noktaları ile satış, satış sonrası, yedek parça, ikinci el, finasman ve 24 saat servis ağı seçenekleriyle müşterilerine hızlı ve kaliteli bir hizmet portföyü sunmaktayız. Lokman Koçaslan Otomotiv olarak 2022 yılında da ekip olarak temel aldığımız misyon, vizyon ve değerlerimizden vazgeçmedik. Müşteri memnuniyeti odaklı iş anlayışımızdan hiç taviz vermedik. Bu hizmet anlayışımızı daha üst seviyelere çıkarmak ve pazar payımızı arttırmak amacıyla düzenli olarak eğitimler ve motivasyon etkinliklerine oldukça önem vermekteyiz. Yapmış olduğumuz eğitimlerimiz ile müşterilerimizin sorunlarını daha kolay tespit edip daha hızlı aksiyon almayı hedefliyor, bu uğurda her geçen gün kendimizi bir adım ileriye taşımayı hedefliyoruz.” dedi.
Gerçekleştirdikleri eğitimin içeriğinden bahseden Lokman Koçaslan Otomotiv Genel Müdürü Ersel İşcan, “Müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve sektörün beklentilerini en iyi şekilde tespit edebilmek ve onlara en doğru hizmeti verebilmek için öncelikle her gün kendimizi geliştirmemiz gerektiğinin bilincinde bir şirketiz. Bu bilincin bir yansıması olarak düzenli aralıklarla değerlendirme ve eğitim toplantıları düzenliyor, kendimizi güncel tutuyoruz. Bu toplantılarda eğitimin yanı sıra geçtiğimiz periyotları değerlendiriyor, sektör değerlendirmesi yapıyor ve gelecek stratejilerimizi şekillendiriyoruz. Eğitimlerimiz tüm hızıyla devam edecektir.” diye konuştu.