Yeni Conti Hybrid Lastik Serisi Şehirlerarası Yollarda Ipi Göğüslemeye Hazır!
Continental, şehirlerarası taşımacılık yapan ve ağır yük taşıyan araçlar için geliştirdiği 5.nesil Conti Hybrid premium lastik serisini piyasaya sürüyor.
Online alışveriş trendinin büyümesi ve şehirlerarası nakliyatların gün geçtikçe artması, dünya genelinde taşımacılık sektörünün de gün geçtikçe büyümesine sebep oluyor. Taşımacılık sektöründe yaşanan bu gelişmeler, ağır yük taşıyan araçlara olan ihtiyacı gün geçtikçe artırıyor. Ağır yük taşıyan araçların sık sık dur kalk yapması, dar yollarda hızlı manevralar yapması ve değişken zeminlerde hareket etmesi, özellikle lastikleri etkiliyor ve hızla yıpranmasına neden oluyor. Premium lastik üreticisi Continental, şehirden şehre her gün bu zorlu görevin üstesinden gelmek zorunda olan ağır yük araçları için yeni nesil 5 Conti Hybrid lastik serisini geliştirdi. 8-10 Eylül tarihleri arasında İspanya’nın Sevilla kentinde ‘İşiniz, Çözümlerimiz’ adında bir etkinlik düzenleyen Continental, yeni nesil 5 Conti Hybrid lastiklerinin de tanıtımını gerçekleştirdi.
HER KOŞULA UYGUN
5. neslin öncüsü yeni seri; hem şehirlerarası hem de otoyolda kullanıma uygun 22,5 inç Conti Hybrid HS5 ön aks ve Conti Hybrid HD5 çeker aks lastiğinden oluşuyor. Bu lastikler, filo araçlarının farklı zeminlerde sıklıkla dur kalk, manevra ve viraj alma gibi ihtiyaçlarına cevap veriyor. Yeni premium lastikler, en modern teknolojilerle sayısız zorluğun üstesinden geliyor. Yenilikçi sırtları, kauçuk bileşimleri ve gelişmiş karkas yapıları, mükemmel kilometre performansı, dayanıklılık ve çekiş gücü ile birlikte optimize edilen yuvarlanma direnci sayesinde üstün performans sunuyor. Bu özellikleri, yeni Conti Hybrid serisini hizmet ömrü boyunca güvenilir bir ortak yapıyor. Yeni Conti Hybrid 5. nesil lastik serisi, lastik ebatına bağlı olarak, bir önceki nesilden %20’ye kadar daha yüksek bir kilometre performansıyla öne çıkıyor.
GELIŞMIŞ SIRT YAPISI
Conti Hybrid HD5’in yeni geliştirilen sırt yapısı, lastik sırtını ve karkasını, çeker aksta oluşabilecek taş hasarlarına karşı çok etkili bir şekilde koruyor. Lastik ömrünün ikinci yarısında boşlukları artan merkezi oluklar ve özel taş atıcılar, taşların lastiğe girmesini engelliyor.